Bel nu voor een afspraak 079-2047770

Leadopvolging binnen de ledenadministratie

Een prospect meldt zich aan, en nu?

Nadat een prospect langs is geweest, of zich ingeschreven heeft voor een proefles, is het belangrijk dat dit opgevolgd wordt, wanneer de prospect niet lid is geworden. Binnen Epass Online wordt u op de hoogte gesteld wanneer zon scenario zich voordoet. Alle prospect die na een bepaalde periode nog niet lid zijn geworden, komen in een bepaalde lijst te staan waarbij wordt bijgehouden welke acties er al genomen zijn. Denk hierbij aan een emailtje, een belletje e.d.
Vanuit deze lijst kan een medewerker met een enkele druk op de knop een standaard maar gepersonaliseerde email sturen (en de prospect verdwijnt dan uit deze lijst). Wanneer u geen reactie krijgt van de prospect zal hij/zij na verloop van tijd vanzelf weer in de prospect-actielijst terecht komen voor een eventuele vervolg actie. Mocht de prospect aangeven geen lid te willen worden, dan kunt u deze reden ook noteren.

Op deze manier verliest u geen prospect meer uit het oog, en kunt u overzichten opvragen hoeveel prospecten u per week/maand ontvangt en hoeveel er uiteindelijk lid van worden.

prospect opvolgen

Basisfunctionaliteit:

  • Zelf een periode selecteren om de op te vragen welke acties uw medewerkers uitgevoerd hebben
  • Lijsten opvragen per medewerker
  • Lijsten opvragen per prospect
  • Lijsten opvragen per beëindingsreden
  • Acties bijhouden: 3 verschillende email momenten, aantal gemaakte afspraken, gebeld, whatsapp bericht verstuurd, een voicemail ingesproken en/of een sms verzonden
  • Standaard email en whatsapp/sms berichten instellen
prospect opvolgen

Epass-online

hét adres met de perfecte oplossing
voor de ledenadministratie van verenigingen