Bel nu voor een afspraak 079-2047770
Via onze agenda is het mogelijk een onbeperkt aantal groepen en objecten aan te maken. Denk hierbij aan: persoonlijke begeleiding inplannen, zonnebanken reserveren, squash banen e.d. Per object is het mogelijk om aan te geven op welke dagen en tussen welke tijden het mogelijk is om een reservering te plaatsen. Zo voorkomt u eventuele vergissingen. Ook is het mogelijk herhalingsopdrachten in te voeren en wordt er direct gekeken of er geen conflicten zijn.
Wil je een gedeelte van je agenda publiekelijk maken door deze op je eigen website te zetten, dan kan dat. Je kan per object aangeven of je leden hier zelf een afspraak in mogen zetten of niet. Ook kan je per object een kosteneenheid opgeven. Wil iemand 30 minuten onder de zonnebank, dan rekent de agenda zelf uit wat de kosten er van zijn.
Buiten het inplannen van afspraken met leden of toevoegen van groepslessen is het in onze agenda ook mogelijk om simpele notities toe te voegen. Je kan notities gebruiken om iets in de agenda te zetten zonder hier een koppeling naar een bepaald lid te maken. Bij het aanmaken van een notitie kan je er voor kiezen om het wel of niet toe te laten dat er op de notitie ook een afspraak gepland kan worden. Hierdoor kan je de notities op verschillende manieren gebruiken.
Een voorbeeld wanneer je een notitie toevoegt waar je wel een afspraak overheen kan plannen is 'Alleen hier een Personal Training inplannen'.
Een voorbeeld wanneer je niet wil hebben dat er een afspraak op gepland wordt is 'Systeem uitleg van Epass Online'.
Doordat je ook in kan stellen welke kleur een bepaald type notitie heeft, blijft de agenda overzichtelijk
Het is dus mogelijk dat u groepslessen aanmaakt in onze agenda en dat leden zich hier voor inschrijven. Mochten leden dit niet van te voren doen (via het ledenportaal of de Mijn Club app) dan is het ook mogelijk dat het lid, na binnenkomst in de club, op een scherm aangeeft aan welke les men wil deelnemen. Of een lid zich daadwerkelijk wel mag inschrijven voor een les is helemaal apart in te stellen. Heeft het lid bijvoorbeeld niet het juiste abonnement, dan kan hij/zij direct een eenmalig bedrag (of een strippenkaart) aanschaffen (en betalen via ideal), zodat het lid zich toch in kan schrijven.
Om te voorkomen dat leden zich overal maar voor inschrijven en niet komen, is het mogelijk om ons reserveringspuntensysteem te gebruiken. Leden krijgen in het begin bijvoorbeeld 10 punten. Wanneer een lid een les vastlegt gaat er 1 punt vanaf. Een lid kan dus maximaal 10 lessen in de toekomst vastleggen. Wanneer de les is geweest en het lid was aanwezig, krijgt het lid dat ene punt weer terug. Is het lid niet geweest, dan is hij/zij dat punt kwijt en kan ze nu nog maar 9 lessen in de toekomst vast hebben liggen. Dit kan zo doorgaan tot het lid geen punten meer heeft, en hij/zij zich niet meer kan inschrijven. Een medewerker kan het lid uiteraard weer punten toekennen (tegen een eventuele betaling)