Website en Programma Update

Wij hebben inmiddels een nieuwe website én een nieuwe versie van ons ledenadministratiesysteem! Gebruik de onderstaande knop om alle mogelijkheden van Epass Online 2.0 te bekijken.


Bel nu voor een afspraak 079-2047770

Klanttevredenheidsrapportages binnen de ledenadministratie

Feedback van klanten

Wanneer u wilt weten wat uw leden vinden van uw club of vereniging, of wanneer u een bepaalde groep van leden een specifieke enquete wilt sturen, kunt u via Epass-Online zelfstandig een vragenlijst opstellen en deze automatisch of handmatig emailen naar uw leden. Hierdoor krijgt u de benodigde feedback van uw klanten om uw club goed te kunnen runnen. Hoe uw leden uw club ervaren is namelijk essentieel om te weten en op deze manier kunt u tijdig aanpassingen verrichten waar deze nodig zijn.

Omdat u deze emails (met enquetes) automatisch kunt inplannen, is het mogelijk om bijvoorbeeld na 2 weken (nadat het lid lid is geworden) deze automatisch te sturen. En daarna periodiek elke 6 maanden.

Tevredenheidsonderzoek

Basisfunctionaliteit:

  • Onbeperkt aantal enquetes maken en versturen
  • Statistieken over het aantal verzonden, geopend en ingevulde enquetes
  • Enquete resultaten opvragen binnen een gekozen periode
Tevredenheidsonderzoek

 

  • De leden opvragen op basis van een gegeven antwoord.
  • Deze leden aanschrijven via email/brief
  • Deze gegevens exporteren naar excel
Tevredenheidsonderzoek

Epass-online

hét adres met de perfecte oplossing
voor de ledenadministratie van verenigingen