Bel nu voor een afspraak 079-2047770
In de ledenadministratie zijn de overzichten eenvoudig en duidelijk. De zoek mogelijkheden zijn zeer uitgebreid en het invoeren, verwijderen en terugplaatsen van een lid is met een simpele muisklik te realiseren. Ook het uitvoeren van de incasso’s en storno’s mag met ons systeem samen niet meer dan 5 minuten van uw tijd kosten. Ongeacht het aantal leden.
Wilt u een persoonlijke brief sturen naar al uw leden? Of een persoonlijke ecard sturen wanneer uw lid jarig is? Dit is allemaal mogelijk.
Wilt u niet hebben dat iedereen binnen uw organisatie toegang heeft tot deze en andere informatie? Wij werken met diverse toegangsniveaus.
Hieronder vindt u meer informatie over de management module. Deze is een onderdeel van de ledenadministratie en is niet afzonderlijk te gebruiken. Tevens is de ledenadministratie software en alle modules die hier bij horen GRATIS.
Omdat we niet alleen U maar ook uw leden van een stukje gemak willen voorzien, is het mogelijk dat de leden zelf ook kunnen inloggen op het systeem. Zij kunnen dat zelf eigen metingen toevoegen en hunprogressie monitoren. Mocht het lid zijn verhuist, of een ander abonnement willen, dan kan hij/zij dit ook allemaal hierin doorgeven. Uiteraard zal een medewerker deze wijzigingen wel eerst moeten goedkeuren voordat het daadwerkelijk wordt doorgevoerd.
Aangezien alles aan elkaar gekoppeld is, kan het lid (na het inloggen) ook zijn betaalgeschiedenis, toegangshistorie en kassageschiedenis opvragen. Mocht u bepaalde agenda objecten hebben vrijgegeven voor het publiek, dan kunnen zij vanuit hier ook afspraken inplannen.