Bel nu voor een afspraak 079-2047770
In de ledenadministratie zijn de overzichten eenvoudig en duidelijk. De zoek mogelijkheden zijn zeer uitgebreid en het invoeren, verwijderen en terugplaatsen van een lid is met een simpele muisklik te realiseren. Ook het uitvoeren van de incasso’s en storno’s mag met ons systeem samen niet meer dan 5 minuten van uw tijd kosten. Ongeacht het aantal leden.
Wilt u een persoonlijke brief sturen naar al uw leden? Of een persoonlijke ecard sturen wanneer uw lid jarig is? Dit is allemaal mogelijk.
Wilt u niet hebben dat iedereen binnen uw organisatie toegang heeft tot deze en andere informatie? Wij werken met diverse toegangsniveaus.
Hieronder vindt u meer informatie over de timesheet. Deze is een onderdeel van de ledenadministratie en is niet afzonderlijk te gebruiken. Tevens is de ledenadministratie software en alle modules die hier bij horen GRATIS.
Via deze module kunt u uw personeel laten in en uitklokken. Elke medewerker heeft namelijk een eigen pas waarmee hij of zij kan inloggen in het systeem. Door deze pas te gebruiken in het toegangssysteem klokt hij of zij automatisch in en uit. U als eigenaar kan deze gegevens dan gebruiken en doorspelen aan uw administratie(kantoor).
Het is ook mogelijk de tijden te wijzigen als er vergeten is om uit te klokken e.d.. Uiteraard kunt u de gegevens direct uitprinten en eventueel meegeven aan uw personeel.