Wij hebben inmiddels een nieuwe website én een nieuwe versie van ons ledenadministratiesysteem! Gebruik de onderstaande knop om alle mogelijkheden van Epass Online 2.0 te bekijken.
Niet alleen prospecten dient u te volgen, maar het is ook belangrijk om uw huidige leden te blijven monitoren. Wanneer een lid bijvoorbeeld altijd actief heeft gesport maar ineens weken niet aanwezig is, dan wordt u hiervan direct op de hoogte gesteld. Alle leden die na een bepaalde periode nog niet binnen zijn gekomen, komen in een bepaalde lijst te staan waarbij wordt bijgehouden welke acties er al genomen zijn. Denk hierbij aan een emailtje, een belletje e.d.
Vanuit deze lijst kan een medewerker met een enkele druk op de knop een standaard maar gepersonaliseerde email sturen (en de prospect verdwijnt dan uit deze lijst). Wanneer u geen reactie krijgt van de prospect zal hij/zij na verloop van tijd vanzelf weer in de lid-afwezigheids-actielijst terecht komen voor een eventuele vervolg actie.
Leden met een verlopen contract
Op de zelfde wijze waarom inactieve leden worden bijgehouden, is het ook mogelijk om leden waarvan hun contract bijna verloopt, een nieuwe aanbieding te doen. Wanneer een lid wil verlengen kan uw medewerker opgeven van welke actie het lid gebruik wil maken. Hierdoor kunnen op een later moment statistieken worden opgevraagd, wat het slagingspercentage is van bepaalde medewerkers en wat de reden is dat men bijvoorbeeld niet wil verlengen (of welke verlengingsacties juist wel een succes zijn).
Epass-online
hét adres met de perfecte oplossing voor de ledenadministratie van verenigingen
Epass-Online, hét adres met de perfecte oplossing voor de ledenadministratie van verenigingen, met de focus op sportscholen. Wij bieden het online en all-inclusive ePass-systeem met lage aanschafkosten waar zowel u als uw leden wat aan hebben.